Eindelijk zon - Reisverslag uit La Ràpita, Spanje van Pascale - WaarBenJij.nu Eindelijk zon - Reisverslag uit La Ràpita, Spanje van Pascale - WaarBenJij.nu

Eindelijk zon

Blijf op de hoogte en volg Pascale

31 Oktober 2012 | Spanje, La Ràpita

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie onze belevenissen willen volgen. Ik probeer jullie 1 a 2 keer per maand op de hoogte te houden. Maar vermits we ook de wat minder bekende paden gaan betreden, zal ik moeten afwachten wat mogelijk is. De Westelijke Sahara, Mauretanië en Senegal zullen zeker wat minder mogelijkheden geven voor internet dan Spanje en Marokko. Maar eigenlijk is het allemaal één groot vraagteken.

Een dikke week geleden vertrokken we uit Dusseldorf. Eerst nog even bij vrienden van Mike in het zuiden van Duitsland op bezoek voor we ons over de Franse grens begaven. Een weekje te laat zo bleek, want ondertussen had overal de koude toegeslagen. Na een kort, maar fijn bezoekje bij Ilse hebben we ons dan ook zo snel mogelijk naar het zuiden begeven. Daar was de mistral zeer actief. Maar een dagje later kwam de zon erdoor en hebben we toch nog van een fijne warme dag kunnen genieten.

Ondertussen zijn we in Spanje aangekomen. Hier is het warm en schijnt de zon. Tijd om te genieten dus. En elk stapje verder naar het zuiden zal het (hopelijk) een stapje warmer worden.

Veel nieuws en foto's heb ik ondertussen niet. Tot nu toe was het vooral rijden, rijden en rijden. Bij het volgende berichtje volgen de foto's.

veel zonnige groetjes
Pascale en Mike


  • 31 Oktober 2012 - 16:14

    Lutgarde:

    Hallo zwervers,
    Hier is het de laatse weken enorm wisselvallig, de ene dag volop zon, zoals vandaag, de andere dag weer regen van 's morgens tot 's avonds. We proberen te genieten van de goeie momenten.
    Geniet jullie daar maar van de zon en vooral van mekaar.
    groetjes
    Lutgarde

  • 31 Oktober 2012 - 21:00

    Miriam:

    Dag Pascale,

    Rijden maar, zou ik zeggen! Op naar de zon, want hier voorspellen ze regen, regen, regen.

    Groetjes,
    Miriam

  • 01 November 2012 - 07:43

    Gerd:

    Hola guapos,

    met een tikkeltje jaloezie kijk ik naar buiten : koud, vochtig, maar toch wel een mooie lucht. Gisteren kwam hier een jongeman met een pas gekocht busje om te gaan reizen.
    Het komt er nog wel eens van en dan vliegen we samen naar het Zuiden als de kou eraan komt.
    Ondertussen tel ik hier de heldere uren en ook die zijn er.
    Geniet ervan en vooral van jullie samenzijn.
    Besos
    Gerd

  • 01 November 2012 - 07:43

    Marleen:

    Leuk om al zo snel van je te horen. Het weer is inderdaad niet zo goed hier. Maar je weet, voor mij heeft elk seizoen zijn charme. Maar voor jullie, geniet maar goed van het zonnetje en de warmte. En wanneer het hier dan weer tijd voor zomerweer is stuur je maar gauw wat warmte tot bij ons.
    Geniet, geniet, geniet. Dat is mijn opdracht voor jullie voor de komende tijd. MAAR DAT ZAL WEL LUKKEN ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 01 November 2012 - 09:12

    JP:

    mmmm, weer op stap zie ik :):):) , fijn van wat van jou te horen .
    En hoe is het met de shiatsu ?? Breng je het de wereld rond ??
    Senegal......wanneer ?? Eva is daar nu voor 6 maand ....ik volg in een maand of twee....wie weet komen we elkaar daar tegen ....hihihi, zou wel leuk zijn :):):)
    Geniet ervan , met heel jullie hart ...
    Groetjes
    JP

  • 02 November 2012 - 10:36

    Cynthia & Tina:

    Ik mis je heel erg maar ik wens je een suuuuuuuuuuuppppppppppppppppppeeeeeeeeeeer reis toe !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascale

Actief sinds 11 Nov. 2011
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 20372

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 15 Mei 2013

Op onderzoek naar de kracht van water

15 November 2011 - 15 Februari 2012

Gezonde omgeving opzoeken

Landen bezocht: