laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Pascale - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Pascale - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen

Door: zwervertje

Blijf op de hoogte en volg Pascale

20 Oktober 2012 | Duitsland, Düsseldorf

Nog enkele kleine verplichtingen en dan kunnen we hopelijk volgende maandag richting zuiden vertrekken. Misschien volg je graag waar we zijn en wat we beleven.
Dan zit je goed, want je zit in mijn mailinglijst en krijgt dus steeds een mailtje als ik in mijn dagboek schrijf.

Heb je liever geen mailtjes om mijn reisverslag te volgen? Laat me dan snel iets weten en dan schrap ik je onmiddellijk.

Nog 2 nachtjes slapen en ... op weg naar de zon!!

tot schrijfs

  • 20 Oktober 2012 - 15:06

    Nele Arp:

    Hey Pascale,

    Ben je nog steeds aan het reizen?
    Wow! Geweldig!
    Veel liefs en stuur een beetje zon richting Leuven hee ;-)
    liefs
    Nele

  • 20 Oktober 2012 - 15:34

    Helga Schroyens:

    ik wens jullie beiden een schitterende reis toe, samen genietend van de natuur, elkaar en elkzelf.....

    liefs
    Helga

  • 20 Oktober 2012 - 16:43

    Els:

    Hey Pascale,

    Natuurlijk wil ik je reisverslag blijven volgen! We vroegen ons laatst nog af hoe het nu met je is. Ben dus heel blij je berichtje te lezen. Alvast veel plezier gewenst tijdens de reis!!


    Vele groetjes,
    Els

  • 20 Oktober 2012 - 17:02

    Lutgarde:

    Hallo Pascale en Mike,
    Jos en ik wensen jullie een veilige, toffe reis!
    Bedankt nog voor de info over de ruit.
    Ons genieten van de Griekse zon zit er al bijna op.
    Ik blijf je volgen op jullie reis!
    groetjes
    Lutgarde

  • 22 Oktober 2012 - 16:52

    T. Monique:

    Hallo Pascale,

    Al onderweg zeker nu !!
    Ik wens jullie een fantastische reis nar het verre zuiden.
    Geniet van elkaar en van de mooie natuur.
    Niets moet, alles mag, fantastich toch !

    Heel veel groetjes,
    T. Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascale

Actief sinds 11 Nov. 2011
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 20374

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 15 Mei 2013

Op onderzoek naar de kracht van water

15 November 2011 - 15 Februari 2012

Gezonde omgeving opzoeken

Landen bezocht: