Wensen - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Pascale - WaarBenJij.nu Wensen - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Pascale - WaarBenJij.nu

Wensen

Blijf op de hoogte en volg Pascale

23 December 2012 | Marokko, Marrakesh

Eerst en vooral wil(len) ik(we) iedereen bedanken voor de fijne reacties hier of via mail. Doet soms heel erg deugd.

Verder wensen we iedereen heel prettige feestdagen toe. Met jullie geliefden in jullie omgeving of in jullie gedachten.

Mijn geliefden draag ik in gedachten met me mee, ook mijn lieve grootmoeder waar ik vorige maand afscheid van nam.

In 2013 laten we graag terug van ons horen

Pascale en Mike

• 23 December 2012 - 19:19

Marleen Hemmeryckx:

hele fijne feestdagen Pascale en Mike !
    dat is geen toevallig, ik was een uurtje geleden eens op je facebook gaan kijken om te zien of ik nieuws vond van jou. hele fijne reis ook nog ! xx

• 23 December 2012 - 19:26

Jeannine:

Dag lieve Pascale,

Wat goed te lezen dat je geniet en zoveel mag en kan ont-moeten. Hoe graag zou ik er bij willen zijn.
    Ik wens je fijne warme kerstdagen samen met Mike.
    En voor het komende jaar boeiende gesprekken op je weg met mensen die jou helpen jij te worden!

• 23 December 2012 - 19:34

Maurice En Marleen:

Ook voor jullie de beste wenseN We hopen dat jullie ook een fijne kerst en een goed uiteinde zullen beleven. Vanuit een regenachtig Winge de allerbste groeten en tt in 2013

• 23 December 2012 - 20:08

Germa De Bock:

wij wensen jullie zeer veel geluk, geen tegenslagen ...of kleintjes, want dat is het leven!!!!

maar zeker een goede gezondheid !!!albert en germa

• 23 December 2012 - 20:15

Zwervende Eik:

Maak er fijne dagen van!

• 23 December 2012 - 21:13

Ben Cooreman:

ook oor jou, pascale en je vriend mike
    vreugdevolle wensen en veel groeien in moeiteloosheid toegewenst

• 23 December 2012 - 22:17

Els:

Hey Pascale!
    Ook voor jullie hele fijne eindejaarsdagen gewenst en een nieuw jaar vol schitterende ontdekkingen en nieuwe belevenissen.

Veel liefs,
    Els X

• 23 December 2012 - 22:37

Lutgarde:

Hallo Pascale en Mike,

Een taxi nodig in Marrakech? Vraag naar Moustafa, een kleine dikke met een snor die goede en goedkope restaurantjes kent.
    We kijken uit naar meer van je reisverslagen. Geniet van het land en van mekaar!
    groetjes van Jos en Lutgarde

• 24 December 2012 - 14:18

Cynhia & Tina:

Hey vriendinneke,

Veel sterkt voor het verlies van je grootmoeder.
    En verder :
    Aan winterbosjes groeien knuffeltrosjes, vol met zoete wensen voor jullie lieve mensen, gezellig bij elkaar voor alle dagen van het nieuwe jaar !

Heel veel groetjes Xxx

• 26 December 2012 - 14:30

Nele:

Dag Pascale,

Het is leuk om te lezen dat het goed met je (jullie) gaat en dat je opnieuw op avontuur bent vertrokken. Geniet ervan!! En verder nog een heel toffe start van het straks 'verse' jaar.
    Groetjes,
    dedie van Belmonte.

• 27 December 2012 - 11:23

Rita:

Bedankt voor de lieve wensen ook aan jullie wensen we een mooi,vloeiend en kleurrijk 2013
    Tof om die reisverslagen te lezen
    Tot wederhoren